A
ANNIWHOO
Skulle rida lite dressyr på travvallacken idag . vi höll till på en äng. gick bra i ca 15 min seen börjar han stólla sig, vänder tvärt/kastar sig åt sidan , vrålbackar och vägrar gå framåt. "hoppar/lättar lite från marken med framdelen också. riktiga protester alltså. sen när vi skulle hem på hemvägen, då stannar han vid grannstället och kastar sig åt sidan så att det blir snurr på snurr tills vi tillslut är nere på deras gårdsplan, där han återigen börjar backa i en väldig hastighet, fast han så väl vet att han inte bor där så skulle han bar inte därifrå... jag var så arg så jag kokade, samtidigt som jag blir rädd, det kan ju ta ända med förskräckelse. väl hemma slet jag av honom grejerna och slängde ut han i hagen-här blev det minsann ingen kvällsmat!!!!
Driver han bara med mig??
Ska jag anväda spö??- Har aldrig ridit med spö, nån gång har jag klatchat till med handen, men han blir så himla upprörd så jag försöker låta bli att använda våld. vad tror ni ? solve my problem please
Anniwhoo
Driver han bara med mig??
Ska jag anväda spö??- Har aldrig ridit med spö, nån gång har jag klatchat till med handen, men han blir så himla upprörd så jag försöker låta bli att använda våld. vad tror ni ? solve my problem please
Anniwhoo