Prosit
Trådstartare
Vi tog bort stygnen från kastreringen, och såret såg jättefint ut!!! Jag fick även svar på vad knölarna var, som bildats på sidorna av såret.... det är mjölk
Jag trodde det var svullnad efter operationen och var lite orolig eftersom de inte går ner, utan är ganska hårda och går att flytta lite på... och så säger vet. att det är mjölk i juvren pga hormonomställningen
Hon har ju även varit ganska jobbig och betett sig som att hon är i höglöp, genom kurrande och skrikande samt att jag inte får gå mer än en meter i från henne... och detta hänger oxå ihop med östrogenproduktionen. Så nu fick hon en spruta som ska avbryta den här processen, för det är jobbigt både för henne och mig.
Men jag är imponerad av min lilla skrutta, hon sa inte ett knyst inne hos vet. Inte ens när hon fick sprutan. Hon försökte bara gömma sig under min arm.
Nu är hon hemma och har fått lite Sheba, för att hon varit så duktig!!!
I morgon hämtar jag hem Casper igen från mamma, så får de leka igen!!!
Hon har ju även varit ganska jobbig och betett sig som att hon är i höglöp, genom kurrande och skrikande samt att jag inte får gå mer än en meter i från henne... och detta hänger oxå ihop med östrogenproduktionen. Så nu fick hon en spruta som ska avbryta den här processen, för det är jobbigt både för henne och mig.
Men jag är imponerad av min lilla skrutta, hon sa inte ett knyst inne hos vet. Inte ens när hon fick sprutan. Hon försökte bara gömma sig under min arm.
Nu är hon hemma och har fått lite Sheba, för att hon varit så duktig!!!

I morgon hämtar jag hem Casper igen från mamma, så får de leka igen!!!