Idag gäller det

cetzyboy

Trådstartare
Ikväll skall vi till Valla och min 3 åring skall gå provlopp i 1.30 tempo........redan spänd hur skall det gå ???
Håll tummarna för oss!!
/Cetzy :banana:

Håller tummarna!Lycka till!Glöm inte att berätta hur det gick:)

Ska också till Valla ikväll och köra utbildningslopp, vad heter er häst så man kan titta?

Cissi :bump:

Jag svarar på alla på en gång !!
Quantas Chili heter hon .
Hon gick 1.25 lopp med Patrik Olsson i sulkyn.
Loppet gick bra hon var tittig innan men skötte sig i loppet.
Lite "för" trött efter så det krävs mer träning men det är kanske inte så konstigt vi har haft så hårda vägar i slutet på sommaren så vi har kört lugnare.....men nästa gång då !!!!
/Cetzy

Lite "för" trött efter så det krävs mer träning men det är kanske inte så konstigt vi har haft så hårda vägar i slutet på sommaren så vi har kört lugnare.....men nästa gång då !!!!
/Cetzy

/Cetzy

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 080
Senast: KesoNeso
·
Ridning Hejsan! Nu har jag läst igenom några som har liknande problem här på buke. Dock skiljer sig min historia något från de andra. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 865
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 899
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 595

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka