H
Han_naH
Idag har min älskade lilla häst nockat mig! Vi hade en liten meningsskiljaktighet om betydelsen i att gå framåt... Det hela slutade med en stjärnsmäll och en sprucken läpp för min del, så nu sitter jag här hemma och självömkar och är villig att skänka bort det lilla monstret till första bästa.
Så vilka vill ha en fuxtant på 155 cm i sina bästa år? Hoppar som sjutton och tar ofta pris. Dock ingen vidare dressyrhäst då hon rör sig lika bra som en fiskpinne och hoppar dressyrstaket om hon får chansen. Ingen skogsmulle då hon kan se troll ibland, kräver ordentlig motion för att det inte ska tilta över i huvudet. Kan vara ganska sur och bestämd, tycker också om att trampa en på tårna. Vill ha hörnbox.
Låter som en riktig drömhäst eller hur?
(Och ja, jag är ironisk )
Så vilka vill ha en fuxtant på 155 cm i sina bästa år? Hoppar som sjutton och tar ofta pris. Dock ingen vidare dressyrhäst då hon rör sig lika bra som en fiskpinne och hoppar dressyrstaket om hon får chansen. Ingen skogsmulle då hon kan se troll ibland, kräver ordentlig motion för att det inte ska tilta över i huvudet. Kan vara ganska sur och bestämd, tycker också om att trampa en på tårna. Vill ha hörnbox.
Låter som en riktig drömhäst eller hur?
(Och ja, jag är ironisk )