M
mala
En dag i veckan ska jag träna NH i paddocken hade jag tänkt. ´Har försökt ett par gånger men har totalt hjärnstillestånd. Vill hitta på nåt nytt så det blir kul. Löslongering och följa i slak lina osv kan vi redan och har hållit på med länge. Det blir tråkit för både mej och hästen. Löshoppa gör vi en annan kväll i veckan och sen kommer jag inte på så mycket mer.
Finns det nån eller några idesprutor som kan ge förslag på träningslektioner? Helst utan massa specialgrejer som man måste ha typ elefantpallar och broar för sånt kan jag inte fixa. Nåt som är spännande och rolit.
För jag vet inte vad jag ska gör längre och risken är att vi antingen hoppar varje kväll eller att vi bara står och glor på varann i paddocken
Finns det nån eller några idesprutor som kan ge förslag på träningslektioner? Helst utan massa specialgrejer som man måste ha typ elefantpallar och broar för sånt kan jag inte fixa. Nåt som är spännande och rolit.
För jag vet inte vad jag ska gör längre och risken är att vi antingen hoppar varje kväll eller att vi bara står och glor på varann i paddocken