husvagnsköp?

Kivina

Trådstartare
Jag har febrilt letat efter en husvagn att hyra en vecka i sommar, men tyvärr är det svårt att hitta en att hyra lördag-lördag. De flesta vill hyra ut söndag-söndag. Sen underlättar det inte att jag måste ha hunden med mig.

Nu har jag då bestämt mig för att köpa husvagn. Begagnat och äldre modell gör inget så länge den är beboelig och säker på vägarna.

Nu undrar jag vad man bör satsa på för något? Märke? Vad är bra, vad är dåligt? Vad ska jag tänka på när jag tittar på annonser?

Jag har koll på vad jag får dra med min bil på mitt körkort, och jag är ju minst sagt begränsad till 1200 kg.. Hjälp mig!

Liknande trådar

Tjatter Doktor John Watson återvänder psykiskt och fysiskt invalidiserad till London efter en tid som militärläkare i Afghanistan. Efter att ha...
33 34 35
Svar
696
· Visningar
30 568
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Jag och min sambo bestämde oss under veckan; att det nu var dags för hela stora flocken att ge sig ut på en gemensam fjälltur. Vi bor så...
2
Svar
37
· Visningar
2 687
Senast: MrsScabtree
·
F
Ekonomi & Juridik Skulle behöva lite tips om vad ni skulle göra i min sits.. Vet inte om all bakgrundsinfo är nödvändig, men ska försöka att inte dra ut...
2
Svar
35
· Visningar
4 331
Senast: fredde
·
Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 335
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar