Hur vet man bomvidden

Klaralg03

Trådstartare
Hej

Jag ska nu sälja min Globus Click dressyrsadel som jag fick med min förra ponny. Sadeln är idag 2-2,5 år gammal och kostade ca 15k ny. Den är 17 tum, problemet är att jag inte vet bomvidden på sadeln.

Föregående ägare vet inte heller, hon gissade på att den var wide. Men jag vet inte säkert, vet ni har man kan ta reda på bomvidd?
Vad tror ni är ett lämpligt pris för sadeln? Den är i fint skick

Globussadlar finns strl.30-38 i de flesta modeller. 34 är vid 36 xw och 38 xxw . Det ska stå under kåpan. Du kanske kan få 8000 ? Kolla vad andra tar på ex. hästnet.

Liknande trådar

Utrustning Hej Försöker hitta en allround eller hoppsadel till vår maxade D-ponny. Har haft sadelutprovare ute men hon hade inget som passade. Hon...
Svar
1
· Visningar
1 009
Utrustning Hej! Jag har en sadel hemma som jag vill sälja, men problemet är att jag inte vet vilket pris jag ska sätta eller vilken sorts sadel den...
Svar
10
· Visningar
1 054
Senast: EllenCla
·
Utrustning Vi ska köpa en ponny som hos nuvarande ägare enbart rids i dressyr och de har därför inte satsat på hoppsadel till honom utan köpt en...
Svar
13
· Visningar
4 122
Senast: Harbor
·
Ekonomi & Juridik Hej Jag har studsat över flera annons senaste tiden som är på väldigt dårligt engelska, och sen från ofta konstiga herr namn som "Evan"...
Svar
5
· Visningar
1 638
Senast: Loons
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka