Hur vanligt...

Aliil

Trådstartare
...Är det att man tex låter 5v gamla labbe valpar att simma? Det vill säga släppa ner dom i en barnpool med så pass mycket vattnet att dom inte bottnar? Eller låter malamut valpar dra runt på leksaksmunkar i samma ålder?

Kollar nämligen på 2 cute där dom varje program jag sett låter valpar vid 5-6 veckers ålder prova på sin mammas "arbete". Kan då inte låta undra om det verkligen går till så här. Eller om det bara e för show.

Sv: Hur vanligt...

+hastflicka Skönt att det inte går till som så. Men lite läskigt vad det kan sända ur för signaler till folk. Inte alla som ställer en funderande tanke om detta och tror att det så är man gör - tar valpar och gör likadant:crazy:

Det ar som "funniest home videos" dar man skrattar hysteriskt at bade barn och djur som gor den ena vurpan efter den andra. :crazy: Ibland undrar man verkligen hur folk tanker:cautious:

Tur att jag inte är normal, för jag ser inte det roliga i det. Är få klipp som jag anser är roliga.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 417
Senast: dobbis
·
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 156
Senast: vallhund
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 379
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Och man egentligen mest känner sig fånig? Egentligen har det här väl hållt på av och till sedan några år tillbaka men mest de senaste...
Svar
3
· Visningar
3 197
Senast: Meggan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka