Hur uttrycker jag mej för att fråga om dräktighetsstatistiken?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Trevita
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 894

Trevita

Trådstartare
Jag är intresserad av en holländsk hingst och spermaimportören säger att han har en dräktighet som är så hög som 75-80% på FAI. Hon föreslog att jag skulle maila VDL och fråga om exakta siffror, men vad heter dräktighetsstatistik på engelska?? Kan jag säga att "I want to know the fertility-rate when using frozen semen?"

Tacksam för hjälp!

Sv: Hur uttrycker jag mej för att fråga om dräktighetsstatistiken?

Glöm inte att fråga om dräktighetsprocenten per brunst. Det är det som är det intressanta. Att den ligger på 75 % totalt är inte omöjligt, men det kanske är efter att alla ston blivit seminerade på både 4 och fem brunster.:angel:

Sv: Hur uttrycker jag mej för att fråga om dräktighetsstatistiken?

Glöm inte att fråga om dräktighetsprocenten per brunst. Det är det som är det intressanta. Att den ligger på 75 % totalt är inte omöjligt, men det kanske är efter att alla ston blivit seminerade på både 4 och fem brunster.:angel:

Rutinerat! Tack! Och hur får jag till det - vad heter per brunst??

Liknande trådar

IT & mobiler Någon addade mig på msn under användaren evelynecovery46@hotmail.com för en liten stund sedan. Tänkte höra här om det är någon som... 2
Svar
23
· Visningar
3 477
Senast: Adelente
·
C
Utrustning Hej, Jag bifogar här fråga och svar om hur man fixar gångveck på nya stövlar. Jag hittade det på "www.horse-sense.org" Har inte...
Svar
4
· Visningar
2 357
Senast: Cavallo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka