Hur tar jag bort en tråd jag skrivit?

Det kan du inte. När en tråd eller ett inlägg är skickat så har du ett antal (5?) minuter på dig att radera/ändra men efter att den tiden har gått så tillhör inte längre inlägget/tråden dig utan forumet och då kan du inte radera/ändra längre. Om folk kunde radera hit och dit och hur som helst så hade det blivit väldigt rörigt för så fort trådskaparen inte får det svar hen vill ha eller någon inte längre vill stå för det hen har skrivit så raderas tråden/inlägget. Det är samma sak som att man som trådskapare inte äger sin tråd utan tråden kan utvecklas åt ett håll som trådskaparen inte har tänkt sig ifrån början och det kan hen inte göra något åt. Man kan alltså inte som vissa trådskapare gör/har gjort bli förbannad över att folk skriver om saker som trådskaparen inte har tänkt sig och skriva att man bara får skriva om en viss sak eftersom man inte äger sin tråd. På ett diskussionsforum så utvecklas helt enkelt trådar ibland åt helt andra håll än vad trådskaparen har tänkt. Trådarna lever sitt egna liv och det är endel av charmen med bukefalos.

Man får helt enkelt tänka sig för vad man skriver. Det man inte kan gå runt med plakat och skrika ut på torget bör man inte heller skriva på internet.

Om det är en dubblett av en tråd eller på annat sätt är en tråd som känns onödig så kontaktar man moderatorn genom att trycka på rapportera knappen på sitt eget inlägg och skriva varför man vill att tråden raderas. Om moderatorn håller med så raderas tråden annars finns den kvar.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama