Hur ta bort filter på profilbild? Facebook

Caoimhe

Trådstartare
Ja, rubriken säger väl allt. Jag känner att det är dags att ta bort filtret på min profilbild på Facebook, men jag vet inte hur man gör! Någon som kan hjälpa mig?

Hur gjorde du då? Kan finnas andra som vill veta. :D
Ja, visst ja. Så kan det såklart vara. :p
Det går tydligen inte att "avinstallera" filtret, så man får gå in på Uppdatera profilbilden. Där fanns, en bit ner, alla gamla profilbilder, och även bilden som ligger under filtret - utan filter! Så det var inte så komplicerat som jag trodde. :D

Ja, visst ja. Så kan det såklart vara. :p
Det går tydligen inte att "avinstallera" filtret, så man får gå in på Uppdatera profilbilden. Där fanns, en bit ner, alla gamla profilbilder, och även bilden som ligger under filtret - utan filter! Så det var inte så komplicerat som jag trodde. :D
Ja, det var det jag menade. Alla dina bilder finns ju kvar där.

Filtret är ju egentligen inget filter utan det är en helt ny bild, därför får man byta tillbaka till den man hade innan som såklart finns sparad sålänge man inte raderat den själv :)

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
557
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
668
Senast: Red_Chili
·
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
617
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
367

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka