Hur snabbt fick ni medlemskortet från ASVH ?

gylle

Trådstartare
Hur snabbt fick ni era medlemskort från ASVH efter ni betalt ?
Och varför kan de inte helt enkelt lägga in medlemsnumret på "mina sidor" på deras hemsida utan man skall behöva gå och vänta på själva kortet för att få medlemsnumret så att man kan anmäla till testerna ?

En annan sak har inte tänkt på det innan går det att återta anmälan innan anmälningstidens utgång precis som det fungerar med tävlingar ? Har flera platser att välja mellan men tyvärr har inte proppen för vissa av dem kommit varav den närmsta är en av dem, dock har jag ju en grabb som kan hamna i jäv med domaren (som ofta har dömt där) ett av ställena som kommit är fri från "jäv" sitationen och vill ju inte riskera att inte kunna visa där om det blir fullt OM det blir jäv på närmsta stället. Så frågan är om man kan anmäla där och dra tillbaka innan anmälningstiden har gått ut om man ser att det även är fritt fram att anmäla på närmsta stället ?

Sv: Hur snabbt fick ni medlemskortet från ASVH ?

En vecka tog mitt medlemskort.

De andra frågorna kan jag tyvärr inte svara på...

Sv: Hur snabbt fick ni medlemskortet från ASVH ?

Okey då är det bara att hålla tummarna att det kommer denna vecka, risken är väl stor att de har fullt upp med förberedelser för bruks så detta riskerar väl att vara en sådan sak de låter ligga och nästa vecka under bruks har de ju stängt, känns som risken är stor att det inte kommer något kort förrän efter bruks, typiskt att jag inte tänkte på den biten tidigare hade inte en tanke på att det var väntetid på att få det innan man kunde anmäla.

Liknande trådar

Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 229
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka