Jettan
Trådstartare
Nu har vi en galning i farten i trakten där jag bor. I veckan dog en häst i sin box då den förblödde pga. att någon gått in och skurit hästen i underlivet....
Jag får jätte ångest över hur jag ska kunna skydda mina hästar, vi bor långt ute i skogen och stallet ligger 700 meter från vårt hus, jag ser inte stallet hemmifrån. Låsa? Larma? Övervakningskameror? Eller ska jag helt enkelt börja sova i stallet? Och hur länge ska man hålla på såhär???
Hur ska jag kunna skydda mina hästar från sånna här idioter????
På dagarna är det alltid någon i stallet och vi släcker ner vid 10 om kvällarna. Men hela natten sedan är det ju fritt fram....
Någon som har tips, förslag på hur jag kan göra, företag som fixar sånt här osv????
Och hur blir det med föräkringar vid eventuell bran om jag låser i stallet?
Jävla människor rent ut sagt! Jag kommer inte kunna sova i natt pga. detta!!!
Jag får jätte ångest över hur jag ska kunna skydda mina hästar, vi bor långt ute i skogen och stallet ligger 700 meter från vårt hus, jag ser inte stallet hemmifrån. Låsa? Larma? Övervakningskameror? Eller ska jag helt enkelt börja sova i stallet? Och hur länge ska man hålla på såhär???
Hur ska jag kunna skydda mina hästar från sånna här idioter????
På dagarna är det alltid någon i stallet och vi släcker ner vid 10 om kvällarna. Men hela natten sedan är det ju fritt fram....
Någon som har tips, förslag på hur jag kan göra, företag som fixar sånt här osv????
Och hur blir det med föräkringar vid eventuell bran om jag låser i stallet?
Jävla människor rent ut sagt! Jag kommer inte kunna sova i natt pga. detta!!!