Hur ska man få rida mer?

L

*Lena*

Jag har börjat rida igen efter 15 år och är lika frälst som jag var då. Nästan jobbigt hästtokig :love: Jag rider på ridklubb 1 gång i veckan men vill ha mer med hästar att göra. Kan man annonsera efter en sköthäst som jag kan tänka mig att sköta 2 dar i veckan för att sedan när jag blivit mer ridvan igen kunna hjälpa att rida. Låter det helt tokigt eller har ni bättre förslag på hur jag få tillbringa mer tid med hästar.

Sv: Hur ska man få rida mer?

jag tycker det låter som ett jättebra sätt. Roligt att du blivit så frälst, välkommen till klubben ;) :D

synd att du bor så långt bort - annars hade du varit välkommen hos mig direkt!
Lycka till!
/nocke/

Ja det var synd, klart gratis hjälp är väl aldrig fel *s*...

Klart du ska annonsera om du vill, det finns kanske någon 4H gård eller nått sånt i närheten av där du bor?

Det är ju ett bra sätt att få lite "kött på benen" och se lite hur det kan vara att "ha egen häst" någon gång i veckan.

Lycka till :)

Ja tack för er uppmuntran. :) Ska testa och se om någon är intresserad.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har nyligen sålt min häst pga att han inte passade mig. Sålde honom självklart till ett femstjärnigt hem till en tjej som lånat...
Svar
16
· Visningar
1 942
Senast: Shaggy
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 749
Senast: mamman
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 136
Senast: Freazer
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 542
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama