Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hmmmmmmmmm hur ser ditt grovfoder ut? Värden? Det är alltid grovfodret som avgör vilket kraftfoder du ska välja. Sen mäter man alltid kraftfoder i kg inte i dl.
Jag är ny här men har varit inne på den här sidan förut. Jag tycker att det e tråkigt att det verkar vara så mycket tjat om vad som e rätt eller inte Jag bad inte om foderråd det har jag redan fått bra hjälp med, eftersom jag inte är duktig på det själv. Och min häst mår kanon på det han står på nu. Förstår inte varför folk hela tiden ska komma med åsikter man inte bett om, är det av omtänksamhet eller vill man bara få rätt
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Hundträning Jag har aldrig blandat ihop dom känslorna så har svårt att svara på just den biten men jag tänker att du kan ju fundera och landa lite i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.