Hur ska jag få i han nåt annat än havre????

Sv: Hur ska jag få i han nåt annat än havre????

Hmmmmmmmmm hur ser ditt grovfoder ut? Värden? Det är alltid grovfodret som avgör vilket kraftfoder du ska välja. Sen mäter man alltid kraftfoder i kg inte i dl.
 
Sv: Hur ska jag få i han nåt annat än havre????

Jag är ny här men har varit inne på den här sidan förut. Jag tycker att det e tråkigt att det verkar vara så mycket tjat om vad som e rätt eller inte:confused: Jag bad inte om foderråd det har jag redan fått bra hjälp med, eftersom jag inte är duktig på det själv. Och min häst mår kanon på det han står på nu. Förstår inte varför folk hela tiden ska komma med åsikter man inte bett om, är det av omtänksamhet eller vill man bara få rätt:confused:
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
498
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
368
Senast: Sryoqwe
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 855
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 590
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp