B
BeastieBabe
Vad har ni för ansvarsområden utdelade? vad har ni stött på för problem inom styrelsen och vad har ni gjort åt dem? hur gör ni vid aktiviteter, finns det en huvudansvarig?
jag själv sitter ju med i en Usek styrelse för första gången och allt har väl inte varit riktigt som jag väntat mig.. glädjen och idéerna flödar men sedan saknas det mycket, vi kan te.x gå ifrån ett 2 timmars möte där vi diskuterat 10 punkter.. men inget har blivit klubbat utan allt "bestäms nästa gång".. protokoll försvinner, "kassarapporter - vad är det?" känns lite tungt, visst vet man att de pengar vi får ihop går via vår kassör via styrelsens kassör och in på US konto.. men inte så mycket mer..
så nu tänkte väl vi försöka styra upp det hela och utesluta folk som inte vart med på hela året (2 suppleanter som inte ens lämnat emailadress ) och dela ut lite nya uppgifter, sätta lite mera press på de som årat sig uppgifter att det ska skötas..
jag själv sitter ju med i en Usek styrelse för första gången och allt har väl inte varit riktigt som jag väntat mig.. glädjen och idéerna flödar men sedan saknas det mycket, vi kan te.x gå ifrån ett 2 timmars möte där vi diskuterat 10 punkter.. men inget har blivit klubbat utan allt "bestäms nästa gång".. protokoll försvinner, "kassarapporter - vad är det?" känns lite tungt, visst vet man att de pengar vi får ihop går via vår kassör via styrelsens kassör och in på US konto.. men inte så mycket mer..
så nu tänkte väl vi försöka styra upp det hela och utesluta folk som inte vart med på hela året (2 suppleanter som inte ens lämnat emailadress ) och dela ut lite nya uppgifter, sätta lite mera press på de som årat sig uppgifter att det ska skötas..