Enya
Trådstartare
Insåg när jag tog fram mitt trangiakök att jag glömt hur man sätter ihop det. Eller ja, det jag brukade använda är inte likadant som detta utan detta fick jag av min bror. Det är nog en äldre variant men borde väl sättas ihop på liknande sätt. Jag får inte riktigt rätt på det och har till och med bildgooglat för att få ordning på det. Sista utvägen är att köpa ett helt nytt för att slippa krångel men det känns onödigt när jag ju har detta.
Så jag kom på att här på buke finns massor av kunskap! Säkert kan någon vägleda mig i ihopsättningen av mitt kök. Det är ju aningens irriterande att inte få ordning på en sådan simpel sak, men tänker i alla fall inte sitta där i skogen och kväva elden eller något för att jag inte tagit reda på hur det ska vara som bäst, bara för att jag är för stolt och för envis, för nog tusan är jag just det, men inte alltid helt dumdristig-jag gillar te!
Så jag kom på att här på buke finns massor av kunskap! Säkert kan någon vägleda mig i ihopsättningen av mitt kök. Det är ju aningens irriterande att inte få ordning på en sådan simpel sak, men tänker i alla fall inte sitta där i skogen och kväva elden eller något för att jag inte tagit reda på hur det ska vara som bäst, bara för att jag är för stolt och för envis, för nog tusan är jag just det, men inte alltid helt dumdristig-jag gillar te!