Hur paketerar man en loksele???

DarkInNight

Trådstartare
Jag ska skicka iväg en loksele med bussgods, hur paketerar man den bäst??
Det är en stor loksele, lokorna är runt 90 cm. Har ingen låda som är tillräckligt stor .

Hur brukar ni paketera de lokselar ni ska skicka iväg?
Mkt tacksam för snabbt svar då jag vill skicka iväg den snarast, idag :)

Sv: Hur paketerar man en loksele???

Jag plockade isär den överallt där det gick. Lade sen delarna emellan lokorna så att det blev liksom lite ávlångt. Virade allt i några plastsäckar och tejpade som fan. Min var ganska sliten så det dög. Är du mer rädd om den så ta bubbelplast eller tidiningpapper runt den och sen säckar. Bubbelplast brukar man kunna få hos vilket företag so m helst om jag frågar snällt.

Okej. tack för att du svarade :)
nu ska jag paketera :D

ska se om den går att plocka isär, är en äldre sele. Vissa spännen blir man svettig av att försöka få upp...

Senast ändrad:

burr... så kallt ute. har inte kommit iväg ännu... Bilen var som en stor isbit så jag körde in den i garaget för över 2 timmar sen och har motorvärmaren på, och än är den inte isfri! :crazy:

tror det ska vara runt 18 minus här idag... suck

Jag la min i en flyttlåda och tejpade av bara sjutton när jag sålde den. Har för mej att jag "stoppade" lite med ihopknycklat tidningspapper också.

burr... så kallt ute. har inte kommit iväg ännu... Bilen var som en stor isbit så jag körde in den i garaget för över 2 timmar sen och har motorvärmaren på, och än är den inte isfri! :crazy:

tror det ska vara runt 18 minus här idag... suck

is-skrapan är din vän... :angel:

Vi har haft 15-20 minus hela dagen..burrrrrrrr..... :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
2 489
Senast: valy
·
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
2 080
Senast: Jeps
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 515
Senast: Oknytt
·
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 559
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka