paradiset
Trådstartare
Usch jag skäms nästan. I denna värld där jag försöker tänka hållbart & visst jag syr själv, köper begagnat osv men har ändå lite ångest nästan...bortskämda hundar? Så för att stilla mitt samveta har era hundar oxå så här mycket prylar/kläder?
Mina hundar har tex:
Varsitt gult, ofodrat Hurrta storm regntäcke
varsitt Bot vintertäcke och ett nättäcke ( ska få varsitt men letar begagnat )
varsitt egensytt fleecetäcke
varsitt egensytt täcke från en pläd
varsitt köpt tunnt fleecetäcke utan halskrage
varsin ofodrad regnoverall från Hööks
varsin fleeceoverall från hurrta.
( det ena här jag köpt nytt är regnoverallerna, tunna fleecetäckena och ena fleeceoverallen )
Sedan har de typ 4 olika selar var
2-3 halvstryp var, 2 olika halvstryps kedjor ( breda ) var, 2 olika flexi var, ett är 2 m med band, flera olika koppel, varsin klövjeväska, LC munkorgar, bäddar, filtar, burar och trimtillbehör....
Håller på o säljer av en del men det gäller att verkligen ta reda på vad man använder & inte...en del selar passar bra över täcken, andra när vovven ska bada lerbad jämt...täcken efter årstid o aktivitet och smutsgrad mm...
Kanske varit en sådan här tråd innan? Ber om ursäkt isåfalll...
Mina hundar har tex:
Varsitt gult, ofodrat Hurrta storm regntäcke
varsitt Bot vintertäcke och ett nättäcke ( ska få varsitt men letar begagnat )
varsitt egensytt fleecetäcke
varsitt egensytt täcke från en pläd
varsitt köpt tunnt fleecetäcke utan halskrage
varsin ofodrad regnoverall från Hööks
varsin fleeceoverall från hurrta.
( det ena här jag köpt nytt är regnoverallerna, tunna fleecetäckena och ena fleeceoverallen )
Sedan har de typ 4 olika selar var
2-3 halvstryp var, 2 olika halvstryps kedjor ( breda ) var, 2 olika flexi var, ett är 2 m med band, flera olika koppel, varsin klövjeväska, LC munkorgar, bäddar, filtar, burar och trimtillbehör....
Håller på o säljer av en del men det gäller att verkligen ta reda på vad man använder & inte...en del selar passar bra över täcken, andra när vovven ska bada lerbad jämt...täcken efter årstid o aktivitet och smutsgrad mm...
Kanske varit en sådan här tråd innan? Ber om ursäkt isåfalll...