hur mycket kommer min ponnier växa?

B

bootzie

Hej =) jag har två b-ponnier en är 3år och en är 2år ena är 120 och andra ungefär samma hum mycket mer kommer dom att växa?

Sv: hur mycket kommer min ponnier växa?

vad är det för ras på dem??
Om de är kallblod så kommer de antagligen att växa mer än om det är av varmblodig ras, eftersom kallbloden är "segare i växten"

det är welshkorsningar dom är ganska grova tror jag jag har bara sett dom på bild för dom har inte kommit än dom kommer på torsdag

okej, den som är 3 år kommer nog inte växa så mkt mer, däremot så kommer den nog att bli lite kraftigare, den som är 2 år kommer nog att växa runt decimeter till om man har tur, (lite svårt att veta) eller du kanske inte vill att de ska bli större?:angel:
De 2 och 3 åringar jag har haft har mest vuxit på bredden i den åldern. :rofl:

jo nog vll jag att dom ska bli större xD

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
581
Senast: Svartkatt
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 358
Senast: Häst_
·
Hästvård Hej på er. Den 30 april behandlades min häst för hålvägg på klinik A. Det öppna såret i hovväggen lämnades öppet och hästen skoddes med...
Svar
7
· Visningar
1 563
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 335

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka