Hur ledsen kan man bli?

Athenalover

Trådstartare
Ja hur ledsen kan man bli egentligen?

Det är så att våran underbara stallkatt har försvunnit.. Hon var varken i stallet igår eller idag.

Till historien hör att hon kom till oss i Januari förra året och vi ringde runt till alla i byarna runt omkring, ingen saknade någon katt så vi behöll henne och hon ville stanna. Hon var jätte kelig från början och väldigt speciell...

I maj detta året fick hon en kattunge och denna är ju kvar.. Det finns tre anledningar till varför hon kan ha stuckit.

1. För att hon inte vill ha sin kattunge längre och han vill ju inte flytta så då gjorde hon det..

2. För att pappan till kattungen som är en strövar katt som vi tar hand om har blivit efterhängsen och följer efter henne, han vill para sig igen vilket hon inte ville när jag såg henne sist i onsdags.

3. För att vi har tagit ner kattungens halvbror som en katt hemma i villan har fött.. och hon blev rädd när de var två..

jag är väldigt ledsen nu i alla fall och vill bara att hon ska komma tillbaka igen. hon är/var en helt underbar katt!!

Vet inte vad jag vill med denna tråden mer än att ventilera av mig och få styrke kramar att hon kommer tillbaka. hon var lik min morfars gamla katt som bodde där innan, det var som att hon kom från himlen och nu kanske hon har gått tillbaka dit men det hoppas jag inte..

:cry::cry::cry::cry:

Sv: Hur ledsen kan man bli?

*styrkekram* Hoppas kissen kommer hem igen. Men får jag ge rådet att kastrera henne om hon gör det. Då tenderar dom att bli lite mer hemkära och inte gå så långt.

Sv: Hur ledsen kan man bli?

Tack! hon är fortfarande inte hemma tyvärr... vi har lockat och letat överallt! hon kanske har gått till något annat ställe, eller hem där hon kom ifrån??

Vi hade tänkt kastrera henne men det har inte blivit av.. tyvärr..

Alla katter som vi har hemma i villan är kastrerade, utom en som vi hade bestämt tid för. Men sen upptäckte vi att hon redan var med bebis..

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
403
Senast: KeeNine
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
779
Katthälsa Min ena katt verkar tyvärr inte komma hem igen och den som är kvar hemma är väldigt ledsen och letar efter honom överallt Tankarna har...
Svar
5
· Visningar
1 034
Senast: caradan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 766
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar