Hur länge tar det???

E

_Essie_

Heej jag har blivit medryttare på ett 5årigt sto och jag undrar hur lång tid det kommer ta innan hon känner igen mig.
puss på alla /E:)

Sv: Hur länge tar det???

Hej!

Känner igen dig gör hon nog väldigt fort, men olika hästar visar det ju olika mycket. Jag var medryttare på en nordsvensk som inte visade något särskillt, var alltså inte särskillt annorlunda mot mig efter några månader jämfört med första gången. Denna häst hade dock haft måånga olika medryttare genom åren, kanske tröttnat på att det kom nya människor hela tiden :smirk: .
Nu är jag medis på en connermara/arab som är helt annorlunda, hon tycker väldigt mkt, fast i början ville hon knappt veta av mig vissa dar ;) men nu har det skett en attitydsförändring! hon vet att hon inte blir av med mig.. :love:

Ha så kul med medryttarhästen!!

Liknande trådar

Hästvård Min häst har varit väldigt besvärad av bromsar i år. Mycket värre än tidigare år men så tycker jag också att det verkar vara större och...
Svar
3
· Visningar
372
Senast: Ketrawzc
·
Hästhantering Har min häst i lösdrift med en annan häst. Båda ston. Min är väldigt hög i rang och vill ha sitt space, den andra är väldigt låg i rang...
Svar
14
· Visningar
1 658
Senast: jemeni
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det börjar bli dags, det är bara att inse att vi inte har så lång tid kvar tillsammans men bara tanken på det är så oerhört tung. Att...
Svar
0
· Visningar
354
Senast: TeamLundVer
·
Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll...
2
Svar
25
· Visningar
2 883
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.