Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan han ha blod som har svårt att levra sig?
Broccoli eller brysselkål att äta.
De innehåller K-vitamin och kan hjälpa.
Jag använder det mot näsblod på mig och mina ättlingar.
Fungerar lysande.
Massor med orsaker.Vad kan det finnas för anledningar till att blodet inte levrar sig? Är det något en bör kolla upp?
Kan det möjligen vara Fixomull du tänker på? 10 cm bred, klipps av till lämplig längd. Småbarnsförälderns livräddare... Går att göra jätteplåster av, tillsammans med kompresser! Eller fingertoppsplåster. Och eftersom de är elastisk så sitter den kvar även över rörliga kroppsdelar!Jag la ett tunt bandage över stripesen och plåstret i början men blödde igenom det med. Då satte jag en kompress och sen ett helt vattentätt plåster och sen ovanpå det sån där typ "klisterväv". Glömt vad det heter. Då syntes inte blodet igenom och det satt kvar fast man rörde sig.
Kan det möjligen vara Fixomull du tänker på? 10 cm bred, klipps av till lämplig längd. Småbarnsförälderns livräddare... Går att göra jätteplåster av, tillsammans med kompresser! Eller fingertoppsplåster. Och eftersom de är elastisk så sitter den kvar även över rörliga kroppsdelar!