Hur lång tid tar det?

Snovit11

Trådstartare
Hur lång tid tar det från det att man har beställt licens till ponnyn/hästen och en själv till att man får den? :)

Sv: Hur lång tid tar det?

Brukar bara ta ett par dagar innan det kommer in i TDB. Du får ju ingen fysisk licens längre.

Sv: Hur lång tid tar det?

Vill man snabba på processen så ser man till det finns pengar på TDB-kontot samt att man scannar in kopiorna på passet och bifogar i anmälan som PDF-fil

Då har jag fått igenom licensen på ett par timmar ett flertal ggr och jag har anmält många hästar då jag fixar licenser till ridskolan

Till dig själv går den igenom på en gång om du har pengar på kontot och klubben valt godkänna ansökan automatiskt. Har klubben valt manuell godkännande så beror det på den som administrerar i klubben

Senast ändrad:

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
384
Senast: MiniLi
·
Hemmet Blir snart tokig! Letar efter en sommarstuga att köpa. Men jättesvårt. Antingen för långt bort, för dyrt, något annat jag inte gillar...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
4 545
Senast: Snurrfian
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
816
Senast: Ketrawzc
·
Fritid Som jag förstår går det fortfarande att plocka lingon norröver. Planerar en cykeltur åt det hållet och hade gärna haft en 15 kilo...
Svar
5
· Visningar
337

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka