Hur lång tid brukar besiktning & röntgen ta?

C

Carro83

Hej! Har en kort liten fråga, hur lång tid brukar en besiktning samt röntgen ta? Mycket tacksam för svar :)

Sv: Hur lång tid brukar besiktning & röntgen ta?

Beror helt på hur mottagningen ser ut. Har varit med om allt från 30-45 minuter till hela dagen m e m. Mycket akutfall - lång väntetid...

Sv: Hur lång tid brukar besiktning & röntgen ta?

Hej! Har en kort liten fråga, hur lång tid brukar en besiktning samt röntgen ta? Mycket tacksam för svar :)
När vi besiktigade och röntgade min häst på Skara tog det ca 60 min. Men då var det i stort sett bara vi där också, var ingen kö direkt den morgonen.

Liknande trådar

Hästvård Köpte en häst för ett halvår sedan. Besiktigad ua vid försäljningen, ingen röntgen gjordes. Efter ett par månader uppmärksammades...
Svar
17
· Visningar
1 587
Hästvård Hej, Jag undrar hur lång tid det kan ta för häst att återhämta sig från selenbrist? Fick svar på mineralanalys (blodprov) i veckan och...
Svar
4
· Visningar
436
Senast: Mearas
·
Hästvård Hej! Ni som har hästar som har/haft såna, hur har ni märkt det? Har ni märkt det eller har ni röntgat och hittat det då? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
590
Senast: Lavinia
·
Hästvård Min islandshäst har haft återkommande skador ända sedan jag köpte honom för 2 år sedan. Innan jag köpte honom har han bara gått på bete...
Svar
14
· Visningar
693

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bästa hagbootsen?
  • Stora shoppingtråden III
  • Lymfangit
Tillbaka