Hur hitta klasser?

Fideli

Trådstartare
Hur kan man se vilka klasser som kommer vara på olika tävlingar? Förut kunde man ju se propparna på tävlingsterminen, men nu syns ju bara datum, ridklubb och om det är lok, reg el nat...

Jag är inte särskilt intresserad av tävling, men om det är några roliga klasser så kan jag ev tänka mig att lösa licens och tävla lite.

Sv: Hur hitta klasser?

Jag tror de kommer att fortsätta lägga ut propparna på tävlingsterminen, om jag inte mins helt fel. Men de kommer ju att dyka upp allt eftersom året går och det kommer nog inte att gå att se vilka klasser som kommer att finnas på just den tävlingen förrän proppen är skriven och utlagd.

Propparna kommer INTE att komma ut i gamla tävlingsterminen utan det är TDB som gäller för allt sånt numera. Klasser och proppar kommer ut vartefter arrangörerna blir klara med alla uppgifter.

TDB listar dock inte klasser i tävlingssöklistan, utan man får gå in och läsa varje propp för sig. (Vilket är hemskt irriterande, särskilt när man har dåligt minne och inte kommer ihåg vilka tävlingar man avfärdat som ointressanta från gång till gång.)

Nej, det vet jag, men som toughcookie skriver har jag också fått för mig att det är; dvs gamla tävlingsterminen kommer inte att uppdateras. Men jag kan ha fel.

Nej, det stämmer väl att det är bara TDB som gäller. Vilket är lite synd eftersom det blivit sämre just i det avseendet.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 271
Senast: Lady_S
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och...
2
Svar
21
· Visningar
1 049
Senast: SiZo
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
947
Senast: Squie
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 164
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Vad gör vi? Del CCVI
  • Favoritdrinkar

Hund, Katt, Andra Djur