Hur har ridningen sett ut idag?

Z

zitell

Vad har ni gjort med era hästar idag?
Jag red ut i det helt underbara vädret. Red mycket sivärtsrörelser i skritt, trav och tölt. Klättrade uppför och nedför en realtaivt lång och lagom brant backe. Galopp och skritt uppför och skritt nedför. Hästen var med på noterna, gjorde det han skulle och var på gott humör. Och det blev jag också efter ett tag! Hade inte alls lust att rida innan men i efterhand är jag glad att det blev av. En dos hästeri får ofta mig att må bättre i själ och kropp.

Sv: Hur har ridningen sett ut idag?

har också ridit ut i skogen idag, jättehärligt väder ju!:laugh:
blev mest skritta och njuta med långa tyglar, har tränat ganska hårt med henne i veckan..
håller med dig,efter en ridtur eller bara en stund i stallet mår man såå mycket bättre!!

Idag har vi varit ute och skrittat och travat en hel del i det underbara vädret. Galopperade lite i skogen och på en äng och sen så töltade vi hem :D

Ena pållen ska vila idag, och den andra ska jag ut på ridbanan med en sväng, och sen ska vi sträcka ut i en härlig galopp på gamla järnvägen!

Liknande trådar

Ridning Det känns som att allt mitt ridande just nu bara är tvång, måsten, prestation och ännu en syssla i vardagen som måste genomföras...
Svar
9
· Visningar
1 615
Senast: nickan1
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
4 386
Senast: pews1972
·
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
29 684
Senast: sandrafors
·
Trav Tog över en "problemhäst" i september 2012. Sned häst som vi började om helt med. Nu behöver jag lite tankar och idéer. Historia från...
2
Svar
25
· Visningar
8 566
Senast: Zuzzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar