Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tycker jag faktiskt är aningen oförskämt!Jag har Adblock så det är mycket sällan nåt poppar upp
Det tycker jag faktiskt är aningen oförskämt!
Ja jag skulle gärna betala en slant för driften, men jag orkar verkligen inte med reklam.Varfor oforskamt? For manga handlar det om valet att finnas pa Buke eller inte. Jag star inte ut med reklamen men skulle inte ha nagot emot att betala en slant for forumet ... for att slippa reklamen. Ge oss alternativet istallet.
Det tycker jag faktiskt är aningen oförskämt!
För det första så var det inte så illa ment, det var tänkt att vara lite skämtsamt, men med flera korn av sanning.
Sedan anser jag dina exempel vara en helt annan sak. Om du hade ett program eller en assistent som klistrade över alla annonser i tidningen eller plockade bort reklamen i radion så att du slapp byta kanal skulle jag tycka det vara lika trist.
Mycket av den reklam jag ser på andra och denna sida är inte så intressant men vissa annonser är faktiskt det. Jag blockerar ingen reklam när jag surfar. Det tycker jag att jag kan bjuda sidorna på för att jag får använda dem utan kostnad.
Det man bör inse när man helt blockerar all reklam är att många sidor nu har valt att blockera sitt innehåll bakom betalväggar vilket jag tycker är synd för internet som helhet.
Jag förstår att vissa hellre betalar en slant till mig för att slippa reklam här. Jag har funderat på lösningar runt detta i många år.
Det finns ett par svåra frågor runt detta.
Vad skall man ta betalt och hur löser man det på ett smidigt sätt för alla parter?
När jag kommit fram till något runt detta kan jag mycket väl tänka mig att erbjuda det.
Ni får gärna skriva vad ni skulle vilja vara villiga att betala per år för att slippa reklam.
Kan knappast gilla ditt inlägg, men skönt att inte vara ensam om skiten.Jag blir också störd av just samma reklam, som popar upp och döljer hela Buke
Jag tror inte att så många är villiga att betala när det kommer till kritan.För det första så var det inte så illa ment, det var tänkt att vara lite skämtsamt, men med flera korn av sanning.
Sedan anser jag dina exempel vara en helt annan sak. Om du hade ett program eller en assistent som klistrade över alla annonser i tidningen eller plockade bort reklamen i radion så att du slapp byta kanal skulle jag tycka det vara lika trist.
Mycket av den reklam jag ser på andra och denna sida är inte så intressant men vissa annonser är faktiskt det. Jag blockerar ingen reklam när jag surfar. Det tycker jag att jag kan bjuda sidorna på för att jag får använda dem utan kostnad.
Det man bör inse när man helt blockerar all reklam är att många sidor nu har valt att blockera sitt innehåll bakom betalväggar vilket jag tycker är synd för internet som helhet.
Jag förstår att vissa hellre betalar en slant till mig för att slippa reklam här. Jag har funderat på lösningar runt detta i många år.
Det finns ett par svåra frågor runt detta.
Vad skall man ta betalt och hur löser man det på ett smidigt sätt för alla parter?
När jag kommit fram till något runt detta kan jag mycket väl tänka mig att erbjuda det.
Ni får gärna skriva vad ni skulle vilja vara villiga att betala per år för att slippa reklam.