Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har varit väldigt noggrann med att använda Myggas breda roll-on i år. Annars brukar jag slarva, men inte i år. Det gör en otrolig skillnad, iallafall för mig. Jag brukar ha massvis med myggbett överallt men har bara fått typ fem stycken hittills. Medan andra sitter och slår efter mygg sitter jag obesvärad.Kom precis hem från bk med världens största jävla myggbett på benen. Hade ändå täckande kläder på mig, lustigt nog fick jag inga bett på blottad hud. Vad göra?
Vad använder du för myggmedel?Kom precis hem från bk med världens största jävla myggbett på benen. Hade ändå täckande kläder på mig, lustigt nog fick jag inga bett på blottad hud. Vad göra?
Frågar vidare i denna tråden:
Har någon tips på spray som fungerar även till hundarna?
Gärna mot fästingar, men även mygg och knott.
Centaura ska funka mot fästingar också. Har precis köpt en flaska så har inte hunnit prova än men kompisen använder den och är nöjd.
I Sverige är det ännu inte tillåtet att sälja till hund, men i Norge går det bra. Men man kan köpa det i Sverige för användning till häst och människa. Som jag förstod det så är det lite pappersarbete kvar innan det blir godkänt även för hund i Sverige.Åh vad bra! Har inte sett att det kan användas till hund innan, men googlade nu och det verkar ju stämma Tack för tips!
I Sverige är det ännu inte tillåtet att sälja till hund, men i Norge går det bra. Men man kan köpa det i Sverige för användning till häst och människa. Som jag förstod det så är det lite pappersarbete kvar innan det blir godkänt även för hund i Sverige.
Står att det är "direkt repellerande" men det är det inte på labben . Men det kanske vore ännu värre annars, vad vet jag. Fungerar ok mot mygg på mig i allafall.Oj, fungerar det verkligen som skydd mot fästingar? Centaura alltså. Det vore ju helt fantastiskt