Hur gör man???

J

Jo_bo

Hur gör man för att bli medlem i en grupp???
På min profil står det nämligen att jag inte är medlem i någon grupp men det vill jag ju va : (
Hittar inte bara var man blir det...:confused:

Sv: Hur gör man???

Oj vilken rörig och svamlig OT-tråd. :confused:

Svaret är alltså att grupper inte används på buke just nu.

Oj vilken rörig och svamlig OT-tråd.

tack!

Senast ändrad av en moderator:

ullo skrev:
Oj vilken rörig och svamlig OT-tråd. :confused:

Tycker att Gunnar gav svar i första inlägget att han sen svamlade kan inte jag hjälpa :devil:

Moderera administratorn kanske vore nåt... :rofl:

Problemet i hans första inlägg som jag såg det var att det antyddes att grupper kanske skulle komma i drift, och sen skenade tråden iväg OffTopic så det stod härliga till med risk för att ett "Nu har jag aktiverat grupper"-inlägg skulle försvinna i mängden. Jag såg iaf inget sånt... men det betyder ju inte att det inte kan ha funnits där. :D

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 213
Senast: Äpplet.
·
Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 576
Senast: Capybara
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
5 170
Senast: Masqueradee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar