Hur gick det för Ville, martha?

nilema skvallrar ;)

Han blev 5:a på tiden 20,6 :)
Loppet vanns på 20,4 och med en längds marginal....

Hur loppet blev får väl martha rapportera :)

FÖRLÅT!Tyckte det stod, hur gick det för Ville och martha!Inte min mening att lägga mig i.... :o

Jag tyckte det stod i rubriken.Hur gick det för Ville och Martha och då svarade jag MEN frågan var ju ställd till Martha och då kändes det lite framfusigt att svara.

Ville var faktiskt JÄTTEDUKTIG :love: :love:
Han hamnade i dödens, dom körde 23 första varvet...sen släppte kusken dödens :confused:..så han hamnade andra ytter....600 kvar kom dom utifrån och kusken hade faktiskt chans att gå på då men valde att stanna kvar....500 kvar blev den som var före Ville trött och galopperade och DROG med sig Ville till sista häst :crazy: :crazy:upploppet gick han som en DEMON :love:...och var klart snabbaste avslutningen av alla(14 sista 300)....utan denna incident hade han förmodligen vunnit loppet...han var helt oberörd när han kom in och vi är nöjda alla med hur han uppträdde i loppet med de störningar han var med om...så jag ger honom 5 pållar av 5 möjliga :bump: :bump: :bump: 0ch som sagt så var han bara ca 1 längd efter vinnaren och när dom kommer in på upploppet hade han ca 30-40 meter fram till första hästen...................

Målgång: Force Ann - Peter Cederin
Första 500-1.21,8 Första 1000-1.23,4 Sista 1000-1.17,7 Sista 500-1.16,4
Löpningsförlopp: Force Ann - Peter Cederin resolut till ledning, El Zanjo bra långspurt från
tredje utvändigt , Första Juli bra avslutning från fjärde utvändigt Robin Hornline galopp kort
efter start sedan fram utvändigt ledaren galopp igen 500 kvar, Rexina Crown höll farten från
tredje invändigt, Ville Världsvan satt i andra utvändigt, strul i sista sväng sedan bra spurt.
Titiana Force i rygg, följde från rygg ledaren utan visa något extra
Favoriten: Force Ann - Peter Cederin resolut till ledning såg bra ut och duger i många sammanhang framöver
Nästa gång: Ville Världsvan som spurtade bra efter strul i sista sväng. :banana: :banana: :banana: :banana: :bow:
Vi noterade: Många fina hästar i en tät slutstrid

Ville var allt jätte fin igår :) Nu får du allt känna dig stolt :banana:

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
839
Senast: Cattis_E
·
Trav Jag undrar hur man får en travare att galoppera i vagn då han kan galopp i ridningen, från marken osv men i vagn när jag säger kommandot...
Svar
2
· Visningar
682
Senast: Kamomilla
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
317
Senast: Pegasus63
·
Dressyr Någon som tittat i veckan? Hittat några favoriter? För erkänna att jag inte alls tittat särskilt mycket för det är så många Namn i...
Svar
9
· Visningar
1 097
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV