J
Jullis
Sv: HUR förmå folk att plocka upp efter sin hund?
Där kan jag inte hålla med!!
Visst det kanske är äckligt men man kan inte göra så mycket åt det.
I stan finns det inte så mycket valmöjligheter som du kanske märkt själv när du är ute och gå med hunden.
I princip alla hanhundar går mot stolpen och kissar.
Hundbajs är en helt annan femma, visst man kan inte avgöra var de ska bajsa men man kan plocka upp det.
Själv binder jag hunden sällan utanför affärer/mataffärer men de kan säkert lukta kiss..
Jag väljer runda efter papperskorgarna Min morgonrunda har 2 latrintunnor och en vanlig papperskorg, allt som allt har jag hittat 5 latrintunnor i mitt närområde, det är helt okej...
För övrigt tycker jag det är precis lika äckligt med handhundar som kissar upp på lyktstolpar osv, tycker det är snotäckligt när jag ska binda jycksen en snabbis utanför affären (jo, jag gör det, men har stenkoll) och stolpen är alldeles GUL
Där kan jag inte hålla med!!
Visst det kanske är äckligt men man kan inte göra så mycket åt det.
I stan finns det inte så mycket valmöjligheter som du kanske märkt själv när du är ute och gå med hunden.
I princip alla hanhundar går mot stolpen och kissar.
Hundbajs är en helt annan femma, visst man kan inte avgöra var de ska bajsa men man kan plocka upp det.
Själv binder jag hunden sällan utanför affärer/mataffärer men de kan säkert lukta kiss..