Hur får man bort mail?

villagegirl

Trådstartare
Jag vill ha bort mailen som kommer hela tiden om att nån har svarat i en tråd jag har skrivit i, utan att ta bort att det visas på kontrollpanelen när man går in där. Går det att fixa på nåt sätt? Har inte hittat/fattat själv.
Tack!

Sv: Hur får man bort mail?

Du kanske rent utav får gå in i varje tråd och avbryta prenumerationen, och sen göra en ny. Där väljer du "inget e-postmeddelande" i rullisten.
I kontrollpanelen kan man bara välja vilket svar man vill ha "aktivt" i rullningslisten när man klickar på "prenumerera". Jag har valt "inget e-postmeddelande" att ha som standard, så slipper man ändra det varje gång.

kontrollpanelen/lista prenumerationer
bocka för den/de du vill ändra
längst ner på sidan till höger finns en rullgardinslist, där väljer du vad du vill göra med prenumerationen
Klicka på OK

kontrollpanelen/lista prenumerationer
bocka för den/de du vill ändra
längst ner på sidan till höger finns en rullgardinslist, där väljer du vad du vill göra med prenumerationen
Klicka på OK

Nej men kolla! :eek: Det var en funktion jag inte visste fanns! :o Tack för den!! Då har man lärt sig nåt nytt!:bow:

Här ser du hon som bara måååste klicka på allt för att kolla funktionen ;)

Mamma kallade mig för "Fröken Nyfiken", förstår inte alls varför :angel:

Här ser du hon som bara måååste klicka på allt för att kolla funktionen ;)

Mamma kallade mig för "Fröken Nyfiken", förstår inte alls varför :angel:

Jag har blivit lite feg sen jag klickade för att lägga till en användare på min kompislista och lyckades radera alla som redan låg där..... :(

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
495
Senast: Shaggy
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
670
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
910
Senast: corzette
·
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
324

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka