HUR byter jag mall på min sprayhemsida?

M

MissDaisy

Jag vill inte ha de tråkiga mallarna som spray erbjuder utan jag har sett andra som har skitsnygga bakgrunder, det vill jag också ha men jag är inget datageni så jag behöver HJÄÄÄÄLP :bow:
 
Sv: HUR byter jag mall på min sprayhemsida?

Det kan hända att du måste betala en viss summa i månaden för att få dom mallarna.

Personligen så tycker jag att spray är det sämsta webbhotellet eller vad man kan kalla det.
Gå in på http://www.freewebs.com och skapa ett nytt konto. Där finns mallar som är 10ggr snyggare än på spray.

/J
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Behöver hjälp med tips hur jag ska göra eller vem ska kontakta för byta till ny sockel (och sladd), på denna lampa. Hade hoppats skulle...
Svar
4
· Visningar
465
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
558
Senast: seahawk
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
455
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Wobbi stövlar
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp