Hur bred är en speedcart mellan hjulen ?

urkella

Trådstartare
Hör inte hemma i trav egentligen, men har hittat en jättefin speedcart som jag vill köpa om den skulle passa mina ponnyer. Men då jagkanske även vill börja tävla (vanlig körning) Så tänkte jag kolla här hur breda dom brukar vara :)

Sv: Hur bred är en speedcart mellan hjulen ?

Det är olika. Jag är inte helt hemma på vanlig körning, men ska du tävla inom det är det nog bättre att du köper en vagn ämnad för det eller åtminstone en rockard för en speedcar är inte, såvitt jag har förstått, godkänd att tävla vanlig körning i?

Liknande trådar

Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 164
Senast: Anna-Bella
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 417
Senast: Mia_R
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 073
Senast: super
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 183
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVI