vicky417
Trådstartare
För snart två år sedan (då 16 år gammal) var jag med om en ridolycka på en hopptävling. Jag fördes från platsen med ambulans och det konstaterades en rad olika skador. Jag har fortfarande kvar min hopphäst, men idag tävlar vi dressyr. Det bästa för kroppen skulle vara att helt avstå hoppning men på grund av hästens otroliga glädje för detta skräckmoment som det idag blivit skulle jag vilja hoppa småhinder emellan åt, bara för att glädja henne.
Tidigare tävlade jag tom 1m.110 och samma höjd på ponny så har ganska mycket rutin. Red in en del unghästar och hoppade 150 på en häst jag red. Men idag kommer jag knappt över 60. Hur tar jag mig tillbaka? Skall inte bli tävlingsryttare i hoppning igen men vill gärna kunna göra det.
Tidigare tävlade jag tom 1m.110 och samma höjd på ponny så har ganska mycket rutin. Red in en del unghästar och hoppade 150 på en häst jag red. Men idag kommer jag knappt över 60. Hur tar jag mig tillbaka? Skall inte bli tävlingsryttare i hoppning igen men vill gärna kunna göra det.