Hundmässa/ annan möjlighet att träffa många raser på samma gång?

snoofy

Trådstartare
Hej ni som har koll i hundvärlden!
Om man vill gå på hundmässa eller liknande för att ha möjlighet att träffa många raser på samma gång(är mitt uppe i rasväljandet och känner att jag behöver träffa individer av de olika raser jag är intresserad av för att kunna välja bättre) men inte vill behöva vänta till i december i år när den stora stockholmsmässan är (bor i uppsala, familj i sthlm), finns det? När och var?:)(helst i närheten av uppsala/stockholm)

Sv: Hundmässa/ annan möjlighet att träffa många raser på samma gång?

Gå på utställning, finns förteckning på SKKs hemsida.

Nästa större är Malmö internationella, den är i mars.
Annars som sagt, gå ut på SKK och kolla. Är det någon bruksras du är intresserad av kan du ju även kolla sbk. Sbk kan du för den delen kolla ändå på tävlingar, lydnad och agility tex brukar ha en del olika raser..
Sen kör ju sommarens alla utställningar igång!
Då har du ju tex österbybruk som inte är så långt från dig!
Lycka till med rasletandet:D

Halvt KL SBK-klubbarna brukar ha inofficiella utställningar som kan vara mycket välbesökta.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 178
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 885
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 026
Övr. Hund Hej, Denna fråga har säkert varit uppe en massa ggr men ber gärna om er input givet mina förutsättningar. (Funderar i första hand på om...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
9 376
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka