Hundkurser NV Skåne

Lupin

Trådstartare
Finns det någon som känner till någon privat hundtränare eller dito hundkurser som inte är försent att anmäla sig till nu i höst/vinter i NV Skåne? Har ju inte haft min lilla vovvsa mer än ett par månader, men vill komma igång med nån slags träning (allmänlydnad, grundkurs, aktivering etc) redan nu. Har ringt Söderåsens Brukshundklubb och satt upp mig, men det blir troligtvis inget förrän nästa år. Och det känns så långt dit!

Har hört att det ska finnas nån tjej här uppe på åsen som kör privat. Någon som vet vem jag menar? :angel: :D Eller kan rekommendera någon annan i närheten? :bow:

Sv: Hundkurser NV Skåne

Ingen aning! Men jag gör ett försök att kontakta henne, även om hemsidan inte verkar speciellt uppdaterad vg kurserna. Tack!

Någon annan som har något tips eller rekommendation? :)

Sv: Hundkurser NV Skåne

Kul att jag såg denna tråden. Har funderat på lite privatträning för min jämte, har gått lydnadskurser med honom på brukshundsklubben (Söderåsens), men skulle behöva lite hjälp med vissa saker bl a att hantera honom vid möte med andra hundar. Kimbusgården ligger ju bara ca 2 km ifrån var jag bor, nästan promenadavstånd om det inte varit för den lååååånga backen uppför åsen.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka