Nussikan

Trådstartare
Hej!

Någon som vet några bra hundkurser i Alingsås-Göteborgs området? Jag vill gå en lydnadskurs med mitt 1,5 åriga busfrö :)
 
Sv: Hundkurs

Kan du inte höra med bruksklubben som ligger närmast dig?
 
Sv: Hundkurs

Men jag vill inte gå till brukshundsklubben, dom är inte bra här i stan, så jag skulle gärna få lite tips om "privata" kurser :)
 
Sv: Hundkurs

Aha, synd! finns det några hunddagis eller så där du bor? De brukar arrangera kurser och föreläsningar då och då. Annars, vad är det för ras du har? Kanske rasföreningen vet något.
 
Sv: Hundkurs

hittar du nåt i gbg-trakten som inte har så omöjliga tider som de flesta har (17-18 vardagar och 15-16 helger) får du gärna hojta till:)
 
Sv: Hundkurs

Aha, synd! finns det några hunddagis eller så där du bor? De brukar arrangera kurser och föreläsningar då och då. Annars, vad är det för ras du har? Kanske rasföreningen vet något.

Vi har två hunddagis i närheten, ingen av dom anordnar kurser, jag har hittat en tjej utanför stan som skulle vara bra enligt bekanta, men alla hennes kurser var redan fullbokade :(

Jag har en blandras 50% Berner 50% Golden, så det är inte så populärt bland rasklubbarna :p
 
Sv: Hundkurs

Jag går just nu min andra kurs på Kvibergs och de är bra. Men då passande kurs dyker upp ska jag absolut prova Karins Hundservice som samarbetar med Sandens Hunskola - dem har jag bara hört lovord om!

/Gawotka
 

Liknande trådar

Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
971
Senast: bobbbo
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
504
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 771
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 380
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp