Hundkompis sökes runt Huddinge/södra sthlm..

Z

Zuukii

Jag har verkligen brist på vänner som är hund och häst freak.. Alla mina vänner är typ krogen och shopping människor eller kattfolk och tänker enbart på sitt utseende typ :angel:.. Vore kul om man kunde finna lite vänner .. kanske gå på Hundmässan i älvsjö tillsammans eller så? utan att stressa igenom hela stället som man brukar få göra med kompisar som tycker det är astråkigt där..

behöver mer vänner som är pratglada och som har riktig humor.. :) :banana: Kanske vi även kan börja träna hund tillsammans framöver..? Har dock en halvjobbig Amstaff blandis som inte kan vistas med varken tik/hane men iaf.. haha ska införskaffa mig valp så fort man har pengar och lämplig bostad..:bump:

Sv: Hundkompis sökes runt Huddinge/södra sthlm..

Synd att du bor på fel ställe då.. :p

ja det kan vara knepigt att finna polare trotts att man bor i storstaden.. det flesta här är bara dryga och tror dom kan allt jämt skittråkigt... :(

Jag befinner mig i jakobsberg till och från. När jag är där så kan vi abslolut träffas! Jag har en snäll liten vovva som funkar ihop med alla hundar, så har din vovve svårt med andra så kan vi ju "träna" honom att umgås med min ;)

Jag kommer även befinna mig på Stora Sthlm-utställningen, båda dagarna, från första minut tills sent. Kommer dock fota konstant (förutom på lördageftermiddagen då jag ska kolla rasmontrar) men vill du haka på och ha sällskap så gärna för mig!

Är ju då inte i sthlm hela tiden, men ofta iaf. Är där någon vecka, åker upp till piteå några veckor, ner till sthlm någon vecka, upp till piteå osv.

När är hundmässan? Skyller på att jag antingen befinner mig på en liten liten ö, eller i holland. Man kan inte alltid vara uppdaterad! Skulle iaf vara kul, vill också nätverka (=skaffa kompisar) o när skolan börjar kommer jag vara i stan på heltid o läängta efter hundpromenader! Har ingen hund än, men kan låssas. Min fantasihund kommer nog din hund överens med också!

ja det kan vara knepigt att finna polare trotts att man bor i storstaden.. det flesta här är bara dryga och tror dom kan allt jämt skittråkigt... :(

tyvärr så är de precis likadant i sånna här småhålor.. :crazy:

Nikkis.. Näehe? grannar då? jag bor vid Huddinge C typ.. vad har du för vovve? schäfer?

Hahah, ja vi blir ju nästan det;)
Jag bor nära Tumba C.

Yes, jag har 2 schäfrar, 9½ år och 6 månader, och en liten pekingese tik på 8½ år.

Jag bor inne i stan o har oxå en halvjobbig Amstaff (hane men kastrerad)
Skulle va skitkul o träffas!
O jag skulle mer än gärna följa med på hundmässan då!

Kungsholmen???
Jag jobbar på Kungsholmen!

Kungs Zoo på Innedalsgatan, har du varit inne? :banana:

Åh vad kul! Vilka dagar ska du dit?

Vi kanske borde ha en liten buketräff där:idea::bump:

Ja jag har varit där ett par ggr hehe.
Är det du som har fluffbolls valpen som e så söt?
Eller e du nån annan?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka