Hundklistermärke på bilen

Angelina

Trådstartare
Vågar man sätta ett klistermärke på bilrutan föreställandes en hund av samma ras som mina? Eller är det detsamma som att skicka en inbjudan till hundtjuvar? Hur har ni gjort?

Jag måste erkänna att jag är skiträdd varje gång jag lämnar hundarna i bilen. Har dessutom en gammal bil utan larm. Nu kanske min VILDA ettåriga golden skull skrämma slag på tjuvarna men det kan ju finnas hundvana tjuvar också!!!
 
Sv: Hundklistermärke på bilen

det spelar väl ingen roll? är de ute efter att stjäla hundar så tror jag att de tittar in genom rutan. skaffa en bur och sätt ett rejält lås på om du är rädd för att hunden ska bli stulen.
 
Sv: Hundklistermärke på bilen

Jag hade det förr, men det har jag slutat med pga av den tanken.

Cilla: Det beror på vad man har för rutor, på min bil kan man inte kika in och se om det finns hundar inuti :)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Såg i våras en mörk fläck i iris på min hund, men naivt tänkte jag att det var pigmentförändring från gammalt hornhinnesår och att jag...
Svar
4
· Visningar
5 856
Senast: xDollyx
·
Hundhälsa Min syster gav mig en förfrågan idag. Jag har länge vetat att hennes situation är ohållbar och idag tog hon faktiskt steget och beslöt...
2
Svar
38
· Visningar
4 665
Senast: Taxilock
·
Hästvård Vill börja med att förbereda er på att det kommer bli många frågor i samma tråd, och troligen väldigt långt :p I alla fall, ska...
Svar
15
· Visningar
2 860
Senast: Trix
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 747
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp