Hundkläder!

Skogstroll

Trådstartare
Har en väldigt frusen liten Parson Russel terrier som behöver mer heltäckande kläder! Förr fanns en "onepiece" på Hööks i fleece med fyra hela ben, och så fanns det en likadan fast vattentät att dra över, men inte längre! Vart hittar jag ngt liknande till okay pris?

Sv: Hundkläder!

Jag köpte min på e-bay och så var den för lite,stel och prasslig,så den åkte ut på tradera och så betälldes det 2 från zooplus en fleece och en fleccefodrad med vind/vatten tätt material utanpå :D
Lillan är mycket nöjd med sina overaller.

Liknande trådar

Hästvård Kommer ut till stallet och hittar min häst med jätte svullna ben på alla fyra, tänk lite lymfangit. Ingen temp, äter ok om än lite...
Svar
18
· Visningar
2 609
Senast: super
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 896
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 542
Hästvård Hästen fick antagligen våren -11 en senskada vid djupa böjsenans fäste i hoven vänster fram. Hästen var då 4 år och gick från att ha...
Svar
9
· Visningar
2 655
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Inredningstråden nr3
  • Svensk politik nr 3
  • Vad jobbar du med, egentligen?

Hund, Katt, Andra Djur