Hundförarbyxor med hög midja

Regn

Trådstartare
Hej alla bukeorakel.

Jag är ute efter ett par bra byxor som jag kan ha när jag tränar hund, men mitt problem är att jag har en väldigt hög midja, samt är kort och tjock...

Har någon några bra tips på någonting som kanske skulle kunna passa?

Jag gillar också byxor med högre midja och är åt det betydligt rundare hållet (dock ganska lång). Revolutionrace är exempelvis ett skämt på min kropp. Jag har hittat en del från swedemount som jag gillar. Deras modell glittertind mer eller mindre bor jag i, på vintern med ett par långkalsonger under. Mjukt och stretchigt material, djupa fickor och två fickor med dragkedja. jag har både zipoffmodell och vanlig hellång modell. Använder dem på alla hundpromenader- och träning och även i stallet.
Längden är ju vad den är, men tror att den skulle vara enkel att sy upp.

Jag är också kort och tjock och skulle vilja ha hundförarbyxor, så jag följer tråden. Och hoppas på tips som redan är korta i benen, att sy upp är inget för mig.

Liknande trådar

Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
634
Senast: Grazing
·
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
863
Senast: Blyger
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
898
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 490
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar