Hundförarbyxor med hög midja

Regn

Trådstartare
Hej alla bukeorakel.

Jag är ute efter ett par bra byxor som jag kan ha när jag tränar hund, men mitt problem är att jag har en väldigt hög midja, samt är kort och tjock...

Har någon några bra tips på någonting som kanske skulle kunna passa?

Jag gillar också byxor med högre midja och är åt det betydligt rundare hållet (dock ganska lång). Revolutionrace är exempelvis ett skämt på min kropp. Jag har hittat en del från swedemount som jag gillar. Deras modell glittertind mer eller mindre bor jag i, på vintern med ett par långkalsonger under. Mjukt och stretchigt material, djupa fickor och två fickor med dragkedja. jag har både zipoffmodell och vanlig hellång modell. Använder dem på alla hundpromenader- och träning och även i stallet.
Längden är ju vad den är, men tror att den skulle vara enkel att sy upp.

Jag är också kort och tjock och skulle vilja ha hundförarbyxor, så jag följer tråden. Och hoppas på tips som redan är korta i benen, att sy upp är inget för mig.

Liknande trådar

Hundträning Hej! Hur börjar ni träna in att vänja hunden sitta uppbunden vid ett träd tex. vid patrullträning (hemvärnet) eller vid sök, eller...
Svar
9
· Visningar
617
Senast: Masse
·
R
Hundträning Jag har insett att jag behöver skaffa mig något mer ordentligt till hundpromenader och -träning. Jag har i nuläget någon relativt billig...
Svar
10
· Visningar
472
Senast: Rumpnissen
·
Hundträning Mina äldre hundar har av sig själva förstått att när vi tränar så kissar man inte, även om vi kanske står stilla utan att göra något en...
Svar
4
· Visningar
382
Senast: animalasia
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
658
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka