Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Håller med om att Mim verkar jättebra! Synd bara att de inte har någon mindre än L enkelbur, jag valde bort mim just för att det kändes onödigt stort för en endaste liten cockerflicka. Eftersom hon ine behöver så mycket plats ville jag kunna utnyttja bagageutrymmet bättre, så jag köpte en Artfex i stället.
Trädgård & Växter Håller med @gul_zebra . Jag har täckt bort kvickrot som ju är notorisk på att ta sig igenom allt. Som tillägg vill jag säga att läs på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.