Hund som börjat dregla

AnneB

Trådstartare
Hej, min fyraåriga mellanpudeltik började dregla igår. När hon låg i soffan bildades små våta pölar av saliv under nosen på henne. Imorse var det blöta pölar på lakanet och på mitt täcke i sängen där hon sovit. Vid ett tillfälle kräktes hon upp vatten hon precis druckit ( men det händer ngn gång i månaden så det är inte helt nytt ). Annars är hon precis som vanligt. Igår tog vi en promenad ner till stranden där hon sprang, pigg och glad. Idag har vi tagit det lugnt och just nu verkar dreglandet ha slutat igen. Är det någon som har minsta ide' om vad som kan ha hänt henne ? Det hela höll på i ungefär ett dygn.

Liknande trådar

Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra...
2 3
Svar
54
· Visningar
11 119
Senast: squarepants
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 750
Senast: Disen
·
Övr. Barn Det började i förrgår med att äldsta dottern Melissa 4 år fick huvudvärk. Jag tänkte att det berodde på att hon druckit för lite och...
Svar
14
· Visningar
3 966
Senast: fettso
·
Övr. Hund Tiken, 6 år i mellandagarna, bekymrar mig en del just nu. Det är normalt en glad och aktiv hund som alltid vill vara med. Men nu senaste...
2
Svar
29
· Visningar
5 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter

Hästrelaterat