Hund och veterinärlinjen, funkar det?

Sv: Hund och veterinärlinjen, funkar det?

Min syster har en hund och läser till veterinär, eller hon är mer eller mindre klar nu iofs, har bara spec.jobbet kvar. Men hon har haft sin hund i 3 år nu om jag minns rätt. Visst har det väl varit tufft vissa perioder när det varit tentaperioder och mycket att göra, men hon säger att hon hade inte velat ha det på något annat sätt ändå för att hennes hund berikat hennes liv så mycket. Men hennes granne hade också en hund av samma sort så dom brukade passa varandras hundar ibland för att avlasta varandra lite. Så det kan ju också vara en lösning under tunga perioder.

Sv: Hund och veterinärlinjen, funkar det?

Jag hade hund under hela min studietid (5 år). Gick alldeles utmärkt. Stundtals var det nog lättare att vara hundägare när man var student eftersom man hade mer fritid då.

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 406
Senast: Troll
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 884
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 042
Senast: Snurrfian
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
988
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Dagens nagellack!
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur