Hund kissar kräm. Farligt?

Beauty Harmonie

Trådstartare
Min 8 månaders valp kissade idag inte som normalt, det var som kräm och ljusgult.
Är det någonting jag borde kolla upp, har ni några teorier om vad det kan vara?

Sv: Hund kissar kräm. Farligt?

Människor pinkar också kräm när vi är uttorkade. Ge hunden massor av vatten och se om konsistensen förändras.

Människor pinkar också kräm när vi är uttorkade. Ge hunden massor av vatten och se om konsistensen förändras.

Kräm?? Jag är då konstant uttorkad, såpass man kan vara och ändå inte vara sjuk, och jag kissar då aldrig kräm eller ens liknande.

Jag tycker ts ska ta hunden till vet omgående.

Kräm?? Jag är då konstant uttorkad, såpass man kan vara och ändå inte vara sjuk, och jag kissar då aldrig kräm eller ens liknande.

Jag tycker ts ska ta hunden till vet omgående.

jag satt såhär när jag såg mitt eget inlägg: :confused::eek: har inget minne av att ha skrivit det, trodde att jag blivit galen ;) men jag tror min sambo varit framme och svarat i mitt namn där.

jag håller däremot inte helt med honom utan skulle nog också rekommendera att ringa vet

Kl.

Till veterinär direkt för koll.

När kroppens organ ger upp i livets slutskede kan urinen få en tjockare konsistens.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundhälsa Säkert en korkad fråga, men jag måste kolla 😁 Hon har sitt andra löp nu, hon är 15 månader, löpt runt 10 dagar, första dagarna har vi...
Svar
2
· Visningar
528
Senast: movi
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 484
Senast: Puffindog
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Photoshop hjälp
  • Tips i London
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv