Hubertusjakt

shayd

Trådstartare
Är det någon som känner till några hubertusjakter i västsverige? Det börjar dra ihop sig till höst och vad jag har förstått så är det jätteont om jakter numera. Vill ha tips på alla nivåer.

Sv: Hubertusjakt

Är det någon som känner till några hubertusjakter i västsverige? Det börjar dra ihop sig till höst och vad jag har förstått så är det jätteont om jakter numera. Vill ha tips på alla nivåer.

Hej om du skulle få nys om någonm jakt får du JÄTTEGÄRNA höra av dig. Jag letar nämligen också.

Mvh//Therese

Tunarp har INTE för privathästar. Kan vara bra att veta. Deltagare rider på deras hästar/ponnyer.

Det kommer vara en Hubertus i Lundsbrunn/Götene!
Googla på götene ridklubb så kommer du dit!

Kanske ska jag och nordisen göra en debut om vi törs!

Nu vet jag att det är VÄÄÄLDIGT sent, men såg tråden när jag satt och surfade...och tänkte ge ett tips!
Jag ska på en jakt imorgon (lörd 5/11), utanför Kungsbacka, på Gåsevadsholms Slott.
Kolla in: www.jennykeller.se

Liknande trådar

Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 463
Senast: Derivata
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 223
  • Artikel Artikel
Dagbok Funderat fram och tillbaka men känner att jag vill kunna använda min dagbok här fritt utan att behöva tänka på vilket konto jag...
2
Svar
34
· Visningar
6 415
Senast: miumiu
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 506
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar