HrimFaxi-Islandshästklubb!!!

Gullan86

Trådstartare
hej!
jag undrar vilka av er här som tävlar/bor i området för Hrimnfaxi(klubb) eller om det kanske är någon annan klubb som hör till Örebro området? tacksam för hjälp i så fall...vill gära höra om det finns nåt folk här som tillhör denna klubb/område?

så kan vi bilda lite kontakter och prata Islandshäst!!!:bump: :banana:

Sv: HrimFaxi-Islandshästklubb!!!

nu har 43 pers tittat och inte en enda verkar veta vad Örebro är ens???? har ni ingen koll på vilket klubb dom tillhör?

ingen här med islandshäst i örebrostrakten? väldigt konstigt.

Kurt bodde i Örebro förut och hans förra ägare var med i Hrimfaxi :D Mer än så vet jag inte ;)

okej det var ju lite iallafall TACK!
där han bodde innan va det nåt stort ställe eller? du har ingen mail eller nåt sånt till dom?

Det hette Rutagården har jag för mig, var väl inte jättestort men hade en del hästar. Har tyvärr ingen mail eller så!

Jag hör till Hrimfaxi. Jag bor 3 mil från Örebro på landet? vad är det undrar över? Jag ska hjälpa dig att svara.

// Åsa

hejsan...
ja troligen nästa höst eller höst om 2år (beror på vilken skola ja kommer in på).
men vill iallafall veta lite om omgivningen innan ja drar iväg och väldigt viktigt, en stallplats:)

jaha okej filippa snacka ju nåt om det men du har ingen hemsida lr mailadress lr liknande till det stället? kanske lite mer vad det är för ett stall?

undra om tråden tas bort om man går in för mkt på enskilda stall?

Nu är jag här.
Jag bor i Karlskoga.
Hejsan Tim:banana:
Hur är det med er:rofl:
Hoppas att allt är bra:d

Allt är bra med oss! Fyra hästar kvar i närheten: Svarten och Dreygur pryar på ridskolan Stor och Liten i Linnebäck, Askur och Tjaldur går på Silverkedjans gamla marker än så länge.

Men du kanske har plats för en tjusig svartskimmelskäckhingst hos dig till våren, ingår gratis betäckning :idea:

Gullan - det finns några rätt stora islandstall i Hrimfaxiland med en del aktiviteter. Men jag är osäker på om det finns något väldigt NÄRA Örebro.

Hmm det blir något att fundera på:)
Han är ju bra läcker.
Såg honom förra året när han visades

Liknande trådar

Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 200
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
749
Senast: Soapbubble
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
966
Senast: igbest
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 200

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka