Nalasmatte
Trådstartare
Ja, som rubriken lyder, har någon sett något liknande?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej har aldrig sätt någon slå i 2 söm.
Vad är konstigt med den?Menar strålen
Vad är konstigt med den?
Strålen ser ju ut att vara skuren för att formas så?Jag har iallafall aldrig sett en stråle som är näst intill delad nästan ända fram i strålspetsen
Strålen ser ju ut att vara skuren för att formas så?
Själva strålen är ju delvis bortskuren, mina hästar har inte varit så karvade i strålen när jag hade häst, man knipsade bara av det som hängde löst typ sen fick det sköta sig själv typ.Den är inte skuren i mittstrålfåran
Så har alltid hovis gjort hos oss också.Själva strålen är ju delvis bortskuren, mina hästar har inte varit så karvade i strålen när jag hade häst, man knipsade bara av det som hängde löst typ sen fick det sköta sig själv typ.
Så har alltid hovis gjort hos oss också.
Ja? Och jag svarade att min hovis inte rör strålen och därför har jag inte sett något liknande.Okej men nu var det just mittstrålfåran jag undrar om.
Ja? Och jag svarade att min hovis inte rör strålen och därför har jag inte sett något liknande.
Har hästen haft strålröta?
Hur länge har du känt hästen? Skulle gissa på gammal strålröta eller någon skada. Men det är amatörgissning.Inte vad jag vet
Hur länge har du känt hästen? Skulle gissa på gammal strålröta eller någon skada. Men det är amatörgissning.
Vad säger hovslagaren om det?
Hade om hästen är färdigskodd på bilden oroat mig mer för antalet söm
Självklart var den inte färdig på den bilden.
Självklart var den inte färdig på den bilden.